محل انجام پروژه های برنامه نویسی

انواع پروژه های سی پلاس پلاس ، سی شارپ ، میکروکنترلر

محل انجام پروژه های برنامه نویسی

انواع پروژه های سی پلاس پلاس ، سی شارپ ، میکروکنترلر

جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۸ ب.ظ

۰


شارپ در خلال نمایشگاه سالانه CES 2015 اولین تلویزیون هوشمند خود که از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد و کیفیت 4K را ارایه می‌کند پرده برداشت و بنظر می‌رسد که در نهایت حالا شاهد عرضه این محصول به بازار هستیم. تلویزیون یاد شده در ۵ سایز مختلف از ۶۰ اینچ تا ۸۰ اینچی تولید شده که در واقع بخشی از سری خط تولید UE30 و UH30 شرکت یاد شده محسوب می‌شود. درحالیکه قیمت کنونی این تلویزیون‌ها بین 1999/99 دلار تا 5999/99 دلار است، اما شارپ بر این باور است که عرضه محصولات مورد بحث از طریق خرده‌فروشی‌ها و نمایندگی‌ها ممکن است با قیمت کمتری صورت پذیرد.

محصولات سری UH30 شارپ شامل درگاه‌های بیشتری هستند و نیز در رنگ‌های متنوع‌تری ساخته می‌شوند. کنترل از راه دور این دستگاه‌ها به صورت پد لمسی هستند. این تلویزیون‌ها در اندازه‌های ۷۰ و ۸۰ اینچ در دسترس هستند. اما سری UE30 همچنان محصولاتی بسیار با کیفیت و خوش ساخت هستند که در اندازه‌های ۶۰، ۷۰ و ۸۰ اینچی در دسترس مشتریان قرار گرفته‌اند. 

پلفترم Android TV گوگل یک سیستم عامل بسیار جدید است و با توجه به امکانات و قدرتی که دارد، در دسترسی و استفاده از محتواهای مالتی مدیا کمک زیادی به مشتریان خواهد کرد. البته کاملا مشخص است که گزینه‌های دیگری نیز در بازار تلویزیون‌های اندرویدی برای خرید وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به تلویزیون‌های سری براویا سونی یا حتی ست‌آپ باکس شیلد از کمپانی انویدیا اشاره نمود. در هرصورت، اگر در بازار به دنبال تلویزیون‌های رده بالا و با کیفیت هستید، می‌توانید برای خرید به محصولات جدید شارپ نیز فکر کنید.

منبع : itresan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی